انواع پارچه نسوز و ضد حریق، منسوجات نسوز و پارچه فایبرگلاس ضد آتش

آگرین نسوز تولید کننده و عرضه کننده تمامی منسوجات نسوز از جمله پارچه های نسوز، برزنت های نسوز، محصولات و منسوجات نسوز، پارچه های فایبرگلاس و ... می باشد. هر کدام از این محصولات نسوز دارای قابلیت های خاصی بوده و در صنایع مختلف به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به برخی از محصولات پرکارآمد فروشگاه آگرین نسوز می پردازیم.

1. پارچه نسوز
غیر قابل اشتعال بودن از ویژگی بارز پارچه نسوز به حساب می آید که این قابلیت پارچه نسوز را به یکی از پرکاربردترین و ارزشمند ترین محصولات نسوز در حوزه های صنعتی تبدیل کرده است.
این محصول مقاومت عالی در برابر حرارت های بالا از خود نشان می دهد به طوری که قادر به تحمل دماهای 73- الی 280+ درجه سانتیگراد می باشد. از دیگر مزیت های پارچه نسوز می توان به مقاومت در برابر کشش، خوردگی، فشار، آتش، ضد روغن و... اشاره کرد.
به دلیل تنوع زیاد در پارچه های نسوز این محصول در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید و عرضه می گردد. ابعاد و ضخامت این پارچه ها بستگی به کاربرد آنها در زمینه های مختلف صنعت دارد زیرا هر کدام از پارچه های نسوز کاربرد های متنوعی در صنایع مختلف دارند.
از پارچه های نسوز در صنایع های پتروشیمی، نیروگاه های برق و مخازن نفت، کشتی سازی و خودرو سازی مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد. همچنین از این پارچه به عنوان عایق بندی در لوله ها و دیگ بخار استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از پارچه های نسوز و مشاوره رایگان با متخصصان و کارشناسان آگرین نسوز تماس حاصل فرمایید.

2. انواع برزنت نسوز
برزنت از جمله مهم ترین و پر فروش ترین منسوجات نسوزی هستند که در زمینه های مختلف صنعت کاربرد بسیار زیادی دارند.
پارچه های برزنت نسوز دارای انواع متنوعی می باشند که هر کدام از این پارچه ها در صنایع مختلف از مزایا و معایب منحصر به فردی برخوردار هستند و در صنعت های گوناگون کاربرد های متفاوتی دارند.
از مزیت های برزنت نسوز می توان به مقاوم بودن در برابر محیط های اسیدی و قلیایی، خواص مکانیکی و حرارتی بالا، عایق صدا، تحمل حرارتی مطلوب، مقاوم بودن در برابر آب و روغن و ... اشاره کرد. همچنین این محصول در برابر حرارت و گرما بسیار مقاوم بوده و قادر به تحمل دماهای 300 الی 1200 درجه سانتیگراد می باشد. این محصول در صنعت های مختلف کاربرد های فراوانی دارد. برای اطلاع از انواع و قیمت برزنت های نسوز به سایت آگرین نسوز مراجعه نمایید.

3. منسوجات نسوز
منسوجات نسوز کارایی بسیار زیادی در صنایع مختلف دارند و از مهم ترین آنها می توان به پتوی نسوز، پکینگ نسوز، پارچه نسوز، نوار نسوز، ورق نسوز، الیاف سرامیکی، فیبر نسوز و ... اشاره کرد. این محصولات و منسوجات نسوز دارای قابلیت های منحصر به فردی بوده و در صنایع مختلف کاربرد مختص به خود را دارند. شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر منسوجات نسوز با کارشناسان مجرب آگرین نسوز تماس حاصل فرمایید.

4. پارچه فایبرگلاس
پارچه های فایبرگلاس محصولاتی هستند که در حوزه های مختلف صنعتی کاربرد فراوانی دارند و مورد توجه بسیاری از صنعتگران قرار گرفته اند.
از جمله ویژگی های این محصول می توان به استحکام مکانیکی قابل توجه، پایدار و ماندگاری مطلوب، رسانایی حرارتی قابل قبول، عدم سایش و پوسیدگی، و ... اشاره کرد. پارچه فایبرگلاس به عنوان عایق بندی در صنایع پتروشیمی ها، صنایع پالایشگاه ها، صنایع برق، صنایع خمیر و کاغذ، صنایع هوا فضا و.... استفاده می شود.
پارچه های فایبرگلاس در انواع مختلفی همچون پارچه فایبرگلاس سیلیکونی، پارچه فایبرگلاس فویل دار و پارچه فایبرگلاس تفلون تولید و عرضه می گردد. هر یک از اعضای خانواده پارچه های فایبرگلاس دارای ویژگی هایی منحصر به فردی بوده و زمینه های مختلف صنعت کارایی مختص به خود را دارند.
پارچه فایبرگلاس در ضخامت های 1/0، 2/0، 4/0، 1 ، 5/1 و 3 میلی متر و در عرض های 1 تا 100 سانتی متربه صورت نواری تولید و عرضه می گردد. میزان تحمل حرارتی این محصول 450 الی 800 درجه سانتیگراد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از پارچه های فایبرگلاس به سایت آگرین نسوز مراجعه کنید.


5. نخ نسوز
نخ های نسوز محصولاتی هستند که در حوزه های صنعتی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. در ساختار این محصول متریال های همچون آزبست، فایبرگلاس، گرافیت و سرامیک به کار گرفته شده است.
نخ های نسوز در انواع مختلفی مانند: نخ نسوز فایبرگلاس، نخ نسوز سرامیکی، نخ نسوز آزبست، نخ نسوز تفلونی، نخ نسوز گرافیت و نخ نسوز آرامید قابل ارائه می باشند.
این محصول توانایی تحمل دماهای تا 700 درجه سانتیگراد را دارد و همچنین به صورت طناب چهارگوش در ابعاد 4*4 الی 100*100 میلی متر تولید و قابل عرضه می باشد.
از ویژگی و قابلیت های بارز نخ نسوز می توان به مقاومت در برابر محیط های اسیدی و قلیایی، قدرت مهار فشار، تحمل حرارتی قابل توجه، مقاوم بودن در برابر سایش و خوردگی، استحکام کششی بالا و ... اشاره کرد. بیشترین کاربرد نخ های نسوز در صنایع خودروسازی، صنایع نفت و گاز، صنایع غذایی و دارویی و ... می باشد. برای یک انتخاب عالی می توانید با آگرین نسوز تماس حاصل فرمایید تا با کمک متخصصان و کارشناسان مجرب ما یک خرید و انتخاب با کیفیت را تجربه کنید .

6. طناب نسوز
طناب های نسوز از متداول ترین و ارزشمند ترین محصولات نسوز در حوزه های صنعتی به حساب می آیند البته به طناب نسوز نخ نسوز نیز گفته می شود. در واقع طناب نسوز از الیاف نسوز تولید و ساخته شده است. این محصول به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد همچون مقاومت بسیار بالا در برابر دما، مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی، دارای ضریب اصطکاکی مطلوب، مقاوم بودن در برابر سایش و خوردگی و مقاوم بودن در برابر فشار های بالا، انعطاف پذیری قابل توجه، داشتن عمر طولانی، پایداری و ماندگاری عالی و مقرون به صرفه بودن در صنعت های مختلفی همچون صنایع پتروشیمی، نیروگاه ها، سکوهای نفتی، کشتی سازی به منظور آب بندی پمپ ها، شفت ها، شیرآلات و مخازن صنعتی مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد.
طناب نسوز، مقاومت فوق العاده در برابر حرارت های بالا از خود نشان می دهد، به طوری که قادر به تحمل دماهای 350 الی 1260 در جه سانتیگراد به صورت متغیر می باشد.
همچنین این محصول در ابعاد 2 میلی متر الی 50 میلی متر تولید و عرضه می گردد. خرید پکینگ با کیفیت و خوب یکی از مهم ترین گزینه ها برای صنعتگران به شمار می رود، برای کسب اطلاع از قیمت طناب نسوز می توانید به سایت آگرین نسوز مراجعه کنید.

7. نخ آب بندی
نخ آب بندی یکی از با ارزش ترین منسوجات نسوز در حوزه های صنعتی به حساب می آید، که در زمینه های مختلف صنایع کاربرد فراوانی دارد.
این محصول در برابر حرارت و گرما مقاوم بوده به طوری که قادر به تحمل دماهای 200- الی 240+ درجه سانتیگراد می باشد.
دیگر ویژگی های نخ آب بندی شامل مواردی مانند: مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی، انعطاف پذیری بالا، ضریب اصطحکاک مطلوب، عملکرد مناسب در برابر سایش و خورد گی و ... می شوند. از این محصول به عنوان آب بندی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود. آگرین نسوز تمامی محصولات خود را با بهترین و با کیفیت ترین شکل در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

8. نخ فایبرگلاس
یکی از ساختارهای اصلی تشکیل دهنده نخ فایبرگلاس، الیاف شیشه ای می باشد. نخ نسوز فایبرگلاس از ترکیباتی همچون سیلیکات، دی اکسید سیلیکون، کلسیم و منیزیم ساخته شده است.
یکی از مهم ترین مزیت های نخ فایبرگلاس برخلاف سایر نخ ها این است که عملکرد فوق العاده ای در برابر محیط های نیمه اسیدی و قلیایی دارد و همین موضوع باعث شده تا این محصول محبوبیت زیادی در صنایع مختلف داشته باشد.
از دیگر مزایای این نخ می توان به مقاومن فوق العاده در برابر حرارت و گرما ، بی خطر بودن برای محیط زیست، مقاوم بودن در برابر فشار، مقاومت مکانیکی بالا، ضد زنگ زدگی، انعطاف پذیری عالی، مقاومت در برابر سایش و خوردگی اشاره کرد. این محصول در صنایع پتروشیمی، نیروگاه ها، نفت و گاز و ... کاربرد بسیار زیادی دارد. ، برای کسب اطلاع از قیمت این محصولات و مشاوره رایگان می توانید به سایت آگرین نسوز مراجعه کنید.

اطلاعات تماس
آدرس: میدان امام خمینی- خیابان امیر کبیر- نبش کوچه ناظم الاطبا جنوبی- پلاک 546
وب سایت: agreennasooz.com
تلفن: 02136059765
شماره همراه: 09021025124
ایمیل: agreennasooz@gmail.com


مشخصات

نمایش اطلاعات تماس
انواع پارچه نسوز  و ضد حریق، منسوجات نسوز و پارچه فایبرگلاس ضد آتش

صنعت، تجارت و کسب و کار :: تجهیزات و ماشین آلات صنعتی

۰۳آبان

   

دستگاه پروفیل سقف کاذب -09121007760

سازنده انواع رول فرمینگ پروفیل های سقف کاذب (F47 ، U36 ، L25 ، استاد و رانر) با سرعت تولید 20 الی 40 متر در دقیقه با سیستم برش در حال حرکت (پروازی) با بالاترین کیفیت مشابه بهترین نمونه های موجود در بازار. زمان ساخت دستگاه 60 روز می باشد. دستگاه ها شامل 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز...

ماشین آلات رول فرمینگ عرشه فولادی-09121007760

۰۳آبان

   

ماشین آلات رول فرمینگ عرشه فولادی-09121007760

سازنده مدرنترین خط تولید رول فرمینگ عرشه فولادی (متال دک) در طرح های مختلف با گام های 55 الی 75 با عرض مفید 90 الی 100 سانتیمتر با بالاترین کیفیت با قابلیت تولید 50 تن در هر شیفت کاری (12 الی 15 متر در دقیقه) . از خصوصیات منحصر به فرد ورق های تولید شده با این دستگاه داشتن نقش برجسته (امباسد) و...

ساخت دستگاه کرکره سینوسی -پارس رول فرم-09121007760

۰۳آبان

   

ساخت دستگاه کرکره سینوسی -پارس رول فرم-09121007760

پارس رول فرم تولید کننده ی مدرن ترین ماشین الات تولید انواع ورق شیروانی ازجمله کرکره سینوسی ذوزنقه ـ طرح سفال ـ دامپا طولی ـ شادولاین ـ تایل طولی ـ تیزه و.... ورق های تولید شده با دستگاه های پارس رول فرم دارای بالاترین کیفیت و مقاومت میباشد. دستگاه ها به صورت فول اتوماتیک میباشد و دارای رول گیر...

هیدرولیک پنوماتیک ابزار دقیق راد اتوماسیون

۰۳آبان

   

هیدرولیک پنوماتیک ابزار دقیق راد اتوماسیون

فروش شیر برقی واحد مراقبت سنسور جک و اتصالات برندهای اروپایی و چینی جک های قلمی پروفیلی چهار میل کتابی سه شفت و.... فروش انوع شیر برقی آب بخار هوا گاز و.... در سایز های 1/8-1/4-1/2-.... حالت های 2/2-3/2-5/2-5/3 ساخت و تعمیر انواع جک و شیر برقی پنوماتیک فروش انواع کیت های تعمیری جک و شیر...

۰۳آبان

   

مهمترین ویژگی پدهای کرایولیپولیز کولتک ویسکوزیته بسیار زیاد ژل...

مهمترین ویژگی پدهای کرایولیپولیز کولتک ویسکوزیته بسیار زیاد ژل استفاده شده در آنها است. دمای مناسب برای زندگی سلول‌های چربی بین ۷ تا ۵۶ درجه سانتیگراد است. در صورتی که دستگاه کرایولیپولیز، روی موضع مورد نظر، دمای منفی 10 درجه سانتیگراد اعمال می‌کند و موجب مرگ سلول‌های چربی می‌شود. برای محافظت...

تولید کننده فنر صنعتی شرکت کبیر فنر

۰۱آبان

   

تولید کننده فنر صنعتی شرکت کبیر فنر

فنرهای صنعتی از جمله قطعات اصلی سیستم های مکانیکی و تجهیزات صنعتی محسوب می شوند. این فنرها با برخورداری از ویژگی الاستیکی انرژی را در سیستم مکانیکی و تجهیزات مربوطه ذخیره کرده و فرآیند آزادسازی آن را هم انجام می دهند. نکته مهم در هنگام تولید فنر صنعتی توجه به کیفیت، ماندگاری و عمر مفید فنر است...