تولیدی لباس کار، لباس آشپزی و پزشکی

آیا به دنبال لباس‌های کاربردی، با کیفیت و زیبا برای صنایع مختلف می‌گردید؟
شرکت امین دوخت با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه تولید لباس کار، لباس آشپزی و لباس پزشکی، به عنوان یکی از پیشروهای صنعت پوشاک، به عرصه‌ی تولید لباس‌هایی با کیفیت و استاندارد، واقع در قلب صنعت پوشاک کشور آماده به خدمت رسانی به شماست.
به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید لباس‌های کار و صنعتی، شرکت امین دوخت با سابقه درخشان، به تولید لباس‌هایی با کیفیت برتر و استاندارد بین‌المللی می‌پردازد. ما با افتخار می‌توانیم بگوییم که محصولات ما به عنوان نمادی از کیفیت و زیبایی در صنعت پوشاک شناخته شده‌اند.
ما با استفاده از مواد با کیفیت و طراحی‌های مدرن، به تولید لباس‌هایی که نه تنها زیبا و مدرن هستند، بلکه همچنین عملکرد عالی و راحتی برای کاربران خود را فراهم می‌کنند، می‌پردازیم.
لباس‌های کاری ما با توجه به نیازهای مختلف حرفه‌ای و صنعتی، طراحی و تولید می‌شوند تا به شما کمک کنند که در کارهایتان بهترین عملکرد را داشته باشید. همچنین، لباس‌های آشپزی و پزشکی ما نیز با توجه به استانداردهای بین‌المللی و نیازهای خاص هر حرفه، طراحی و تولید می‌شوند تا به شما امکان فعالیت با آسایش و راحتی را بدهند.
شماره های تماس :
09903335423
02538840403
سایت:
aminkar.ir
karlebasan.ir
karlebasin.ir
آی دی شبکه های اجتماعی:
(ایتا، روبیکا، اینستا، واتس اپ، بله، سروش )
amindoukht
لباس‌های ما با توجه به نیازهای خاص هر صنعت و حرفه، طراحی و تولید می‌شوند تا به شما کمک کنند که در کارهایتان بهترین عملکرد را داشته باشید. از لباس‌های ما برای بخش‌های مختلف صنعتی، آشپزخانه و حتی بخش پزشکی استفاده کنید و تجربه کار با لباسی که به شما اعتماد و راحتی می‌دهد، را تجربه کنید.
علاوه بر این، ما با توجه به استانداردهای بین‌المللی و نیازهای خاص هر حرفه، لباس‌های آشپزی و پزشکی با کیفیت بالا تولید می‌کنیم. این لباس‌ها نه تنها به شما اجازه می‌دهند تا به بهترین شکل ممکن در کارهایتان عمل کنید، بلکه همچنین احساس راحتی و آسایش را به شما می‌بخشند.
ما در امین دوخت به دوام کیفیت و نوآوری در طراحی و تولید محصولاتمان افتخار می‌کنیم. همواره به دنبال بهبود و نوآوری در تکنولوژی‌ها و مواد استفاده شده در لباس‌هایمان هستیم تا بهترین تجربه را برای مشتریان عزیزمان فراهم کنیم.
ما افتخار داریم که محصولات ما به عنوان نماینده‌ای از کیفیت و زیبایی در صنعت پوشاک شناخته شده‌اند و همواره به دنبال بهبود و نوآوری در طراحی و کیفیت محصولات خود هستیم.
اگر به دنبال لباس‌هایی هستید که هم زیبا و مدرن هستند و هم عملکرد عالی دارند، با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لباس‌ها را برای نیازهای خود پیدا کنید.
امین دوخت – همراه شما در هر حرکت


مشخصات

نمایش اطلاعات تماس
تولیدی لباس کار، لباس آشپزی و پزشکی

صنعت، تجارت و کسب و کار :: سایر لوازم کسب و کار

۰۶مرداد

   

دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش ماربل، دیوارپوش ترمووال، دیوارپوش پشت...

شماره تماس: 09122091251 تولید و پخش انواع دیوارپوش از قبیل ترمووال ماربل دیوارپوش پی وی سی 6 متری در طرح ها و اندازه های مختلف ارسال به سراسر کشور

۰۵مرداد

   

چرا پدهای کرایولیپولیز بکو پرفروشترین پدهای جهان هستند؟

چرا پدهای کرایولیپولیز بکو پرفروشترین پدهای جهان هستند؟ پدهای کرایولیپولیز بکو در ابعاد 42*34 سانتیمتر و وزن ژل 110 گرم تولید می‌شوند. با توجه به سایز بزرگ پد، می توان از یک پد برای چند موضع متفاوت یک بیمار استفاده کرد و به این وسیله هزینه های جلسات کرایولیپولیز را کاهش داد. با توجه اندازه نسبتا...

گازگیر و موادکش و آهنربا دستگاه تزریق

۰۴مرداد

   

گازگیر و موادکش و آهنربا دستگاه تزریق

تولید گازگیر و موادکش در همه سایزها دارای ضمانت و خدمات پس از فروش آهنربا دستگاه تزریق پلاستیک گازگیر تزریق انواع ترموکوبل صنعتی انواع دستگاه پلاستیک بادی و دستگاه تزریق پلاستیک انواع دستگاه تزریق پلاستیک انواع دستگاه تزریق پلاستیک برای خط تولید انواع و قیمت دستگاه تزریق پلاستیک موجود در بازار...

۰۳مرداد

   

بورس ورق های آلیاژِی

فروشگاه دنیا فلز در زمینه عرضه آهن آلات صنعتی و ساختمانی در یک دهه گذشته توانسته بسیاری از نیازهای شرکتها ، پروژهها و صنایع مختلف را بر طرف سازد ، و همچنین این فروشگاه می تواند محصولات خود را بصورت اعتباری به شرکتها و پرورژههای معتبر ارایه نماید. محصولات عرضه شده توسط این شرکت به شرح ذیل می...

بورس ورق استیل .....

۰۳مرداد

   

بورس ورق استیل .....

فروشگاه دنیا فلز در زمینه ورق های استیل در یک دهه گذشته توانسته بسیاری از نیازهای شرکتها ، پروژهها و صنایع مختلف را بر طرف سازد ، و همچنین این شرکت می تواند محصولات خود را بصورت اعتباری به شرکتها و پرورژههای معتبر ارایه نماید محصولات عرضه شده توسط این فروشگاه به شرح ذیل می باشد ورق های...

بورس ورق پانچ .........

۰۳مرداد

   

بورس ورق پانچ .........

با سلام فروشگاه دنیافلز، تولید و توزیع انواع ورق های پانچ در طرح های ستاره ای، چهارگوش، بیضی، دایره ای، لانه زنبوری و سفارش مشتریان در ضخامت های دلخواه و ابعاد ۱۰۰۰ در ۲۰۰۰ میلی متر در متریال st12. st37, گالوانیزه، استنلس استیل ۳۰۴ و ۴۳۰٫ شماره تماس: ۰۹۱۲۸۴۰۰۴۹۳ ۰۲۱-۶۵۸۱۱۰۴۴...