بهترین مرکز درمان سرطان و کلینیک شیمی درمانی در تهران

کلینیک تخصصی دکتر مریم میرزایی مقدم آماده ارائه انواع خدمات شیمی درمانی، رادیوتراپی، براکی تراپی، هورمون درمانی و ایمونوتراپی با استفاده از روش های نوین درمان سرطان و همچنین انواع روش های ترکیبی درمان به شما عزیزان می باشد. جهت درمان انواع سرطان و انتخاب بهترین کلینیک شیمی درمانی در تهران، با با شماره های کلینیک سرکار خانم دکتر مریم میرزایی مقدم بهترین متخصص انکولوژی همراه باشید.

جهت مشاوره آنلاین و یا درخواست نوبت حضوری دکتر مریم میرزایی مقدم متخصص انکولوژی، رادیوتراپی و شیمی درمانی با شماره های ۰۲۱۸۶۱۲۶۱۹۳ ـ ۰۲۱۸۶۱۲۶۳۹۵ در ارتباط باشید.
آدرس: تهران، بلوار کشاورز، جنب بیمارستان ساسان، خیابان کبکانیان، بن بست فرگاه، پلاک ۱۴ واحد ۱
اینستاگرام: dr.mirzaei.oncologist
شماره موبایل: ۰۹۳۰۱۹۸۱۷۶۶

برخی خدمات کلینیک تخصصی دکتر مریم میرزایی مقدم متخصص رادیوانکولوژی
شیمی درمانی
رادیوتراپی-براکی تراپی
هورمون درمانی
ایمونوتراپی
درمان هدفمند

در هنگام انتخاب بهترین کلینیک شیمی درمانی به نکات زیر توجه کنید!
داشتن کادر مجرب
محیطی آسوده جهت راحتی بیمار و همراه ایشان
راهنمایی تغذیه ای بیمار توسط متخصص

ابتلا به بیماری سرطان می تواند افراد را تحت فشار روانی بالایی قرار داده و باعث ایجاد افسردگی شود. یکی از دلایلی که می تواند باعث بروز این ناراحتی شده و افراد را آسیب پذیر کند، ترس هایی بوده که ناشی از عدم اطلاع از نحوه فرایند درمان است. معمولاً بیماران از نام شیمی درمانی وحشت داشته و نمی دانند که طی پروسه درمان چه کارهایی انجام شود. وجود استرس در این بیماران می تواند پیشرفت بیماری را افزایش دهد. بیماری به اندازه کافی فرد را در معرض استرس و تنش های مختلف قرار می دهد، بنابراین بهتر است با روش هایی این استرس را کاهش داد. پوشیدن لباس راحت، مراجعه به موقع به مرکز شیمی درمانی و آگاهی یافتن از پروسه کامل درمان می تواند این تنش ها را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهد.
با آرزوی سلامتی برای شما، درکنارتان هستیم تا بهبودی کامل حاصل شود.

۰۲۱۸۶۱۲۶۱۹۳ ـ ۰۲۱۸۶۱۲۶۳۹۵
آدرس: تهران، بلوار کشاورز، جنب بیمارستان ساسان، خیابان کبکانیان، بن بست فرگاه، پلاک ۱۴ واحد ۱
اینستاگرام: dr.mirzaei.oncologist
شماره موبایل: ۰۹۳۰۱۹۸۱۷۶۶


مشخصات

نمایش اطلاعات تماس
بهترین مرکز درمان سرطان و کلینیک شیمی درمانی در تهران

آموزشی، فرهنگی و اجتماعی :: خیریه و کمک رسانی

میوه معنوی برای مراسم ختم و عزا

۱۵اردیبهشت

   

میوه معنوی برای مراسم ختم و عزا

کتاب ابواب الرحمه کتاب کاریردی برای بازماندگان اموات میوه معنوی برای مراسم عزا ،ختم بهترین هدیه کتاب ابواب الرحمة برای مراسم های درگذشتگان شما، ختم ،مراسم یادبود توسط صاحبان عزا ، ادارات ،شرکتها،نهادها،ارگانها کتاب ابواب الرحمة که در واقع راهنمایی کاربردی و عملی برای بازماندگان اموات می باشد...

دندانپزشکی ویژه معلولین

۱۶خرداد

   

دندانپزشکی ویژه معلولین

مرکز توانبخشی تاف ویژه اختلالات دهان، بلع و تغذیه معلولین در دو بخش توانبخشی اختلالات بلع و بخش دندانپزشکی ویژه معلولین خدمات خود را ارائه میکند همکاران ما سرپرست و مسئول تیم بیهوشی: دکتر سهراب گیوتاش دندانپزشکان : دکتر حمیدرضا باقری طولابی دکتر محمد پارسیون دکتر محمد رضا زرگری نژاد...