فروش تاور کرین، آسانسور کارگاهی ، آلیماک (شرکت اهرمکو)

فروش تاور کرین و اجاره تاور کرین شرکت تولیدی صنعتی اهرمکو ( نمایندگی فروش پتن فرانسه تا سال 1992 میلادی) دارنده گواهی کیفیت در ساخت قطعات تاور کرین و ساخت بچینگ پلنت از شرکت بازرسی و استاندارد ایران از سال 1362 به یاری خداوند آغاز گردید.
تلفنهای 22275599 و 22227621پاسخ گوی نیاز شما. شرکت تولیدی صنعتی اهرمکو در ضمینه فروش تاور کرین و اجاره تاور کرین و نصب و سرویس و نگهداری و خدمات پس از فروش تاور کرین و اجاره تاور کرین بصورت تخصصی اماده ارائه خدمات به پروژههای کشور می باشد.
فروش تاور کرین اجاره تاور کرین با تکیه بر 40 سال تجربه و گزراندن دورههای آموزشی تخصصی پتن فرانسه در آن کشور توسط مدیریت محترم این شرکت و انتقال دانش فنی به نیروهای فنی مهندسی این شرکت ،در شرکت اهرمکو انجام می پذیرد .و این مهم ، شرکت اهرمکو را در ضمینه فروش تاور کرین و اجاره تاور کرین و خدمات پس از فروش تاور کرین به لطف خدا کارامد و توانا ساخته است.
فروش و اجاره تاور کرین 6 تن، فروش تاورکرین 8 تن الی 12 و ...
تخفیف ویژه و گارانتى تمامى قطعات
شرکت تولیدی صنعتی اهرمکو دارای گواهی کیفیت در ساخت قطعات تاور کرین و بچینگ پلنت و باکت از شرکت استاندارد ایران می باشد.

ساخت ،مهندسی معکوس و فروش آسانسور کارگاهی اهرمکو (بالابر کارگاهی، الیماک ) طبق استانداردهای آلیماک سوئد در سال 1362آغاز گردید.
شرکت تولیدی صنعتی اهرمکو اولین و تنها دارنده خط تولید انبوه آسانسور کارگاهی (آلیماک)در کشور با 36 ماه گارانتی و15 سال تامین قطعات آسانسور کارگاهی فروخته شده.
. 30 الی 35% برق مصرفی کمتر و سیستم حرکت نرم و بدون شوک در شروع حرکت و همچنین در ایستادن در هر 2 تیپ اینورتر دار و بدون اینورتر (در نصل جدید)
.استفاده از گیربکسهای مخصوص آسانسور کارگاهی با بهترین متریال و مقاوم در برابر انواع فشار و شوک به جهت طراحی متفاوت آن نسبت به دیگر گیربکهای استفاده شده در آسانسور های کارگاهی موجود در کشور.
. بزرگترین ابعاد کابین( الیماک) آسانسور کارگاهی 300×330×165
. بالاترین سرعت آسانسور کارگاهی (آلیماک) 39 m/min
. نصب برترین سیستم drive(اینورتر ) بر روی تمامی تیپ های اسانسور کارگاهی اهرم کو در صورت سفارش
کارخانه شماره 1: جاده قدیم کرج- فتح 23- پ33
دفتر مرکزی و خدمات پس از فروش:تهران- میرداماد-البرز-بن بست قبادیان-پ34


مشخصات

نمایش اطلاعات تماس
فروش تاور کرین، آسانسور کارگاهی ، آلیماک (شرکت اهرمکو)

صنعت، تجارت و کسب و کار :: تجهیزات و ماشین آلات صنعتی

۰۶اردیبهشت

   

:: ساخت و مونتاژ انواع شیلنگ فلکسیبل استیل حصیری و خرطومی...

شرکت پارسا هیدروپخش صداقت ارائه فاکتور رسمی ارزش افزوده دار به همراه کد سامانه مودیان ساخت و مونتاژ انواع شیلنگ خرطومی استیل با روکش حصیری استیل از سایز 16/3 اینچ تا 12 اینچ استنلس استیل 304 ، 3016 ، 321 درجه حرارت و برودت 200 درجه تا 700 درجه سانتیگراد تحمل فشار تا 200 بار مقاوم در برابر...

۰۶اردیبهشت

   

فروش باسکول آویز دیجیتال یک تن تا ده تن

این دستگاه جهت اندازه گیری وزن بار جابجا شده با انواع جرثقیل مورد استفاده قرار می گیرد و در ظرفیت های 100 تا 20000 کیلوگرم موجود می باشد. به دلیل ماهیت و روش اندازه گیری وزن در این دستگاه دقت اندازه گیری آن نسبت به سایر باسکول ها پایین تر است این دستگاه در دو نوع کنترلی و رادیویی می باشد.

فروش انواع باسکول جاده ای تریلی کش و کامیون کش

۰۶اردیبهشت

   

فروش انواع باسکول جاده ای تریلی کش و کامیون کش

باسکول ، نوعی ترازوی بسیار بزرگ است که به‌طور ثابت در یک پی (فوندانسیون) بتنی قرار می‌گیرد. کامیون‌ها با بار و بدون بار روی این ترازو رفته تا بدین وسیله وزن باری که توسط آنها حمل می‌گردد، تعیین شود. معمولا به ترازوهای بزرگ (نظیر ترازوهای مورد استفاده در میدان‌ها عمده میوه و تره بار) نیز باسکول...

۰۶اردیبهشت

   

فروش باسکول 50 تن روی زمین از نوع بتن فلز پیش ساخته

تمایز درخور توجه سازه های بتنی در مقایسه با دیگر سازه ها گروه توزین،این مجموعه را بر آن داشت تا با انجام مطالعات گسترده و اخذ مشاوره های لازم از متخصصین فن در صنعت و دانشگاه، اقدام به انتقال تکنولوژی ساخت سیستم های توزین به خصوص باسکول های جاده ای از کشورهای چک و آلمان نموده و این باسکول های...

۰۶اردیبهشت

   

تعمیر و ساخت جک هیدرولیک

آرون هیدرو کالا سازنده قطعات صنعتی شامل جک های هیدرولیکی سبک و سنگین ، یونیت هیدرولیک، پرس های هیدرولیک ، ساخت دیفیوزر ، بافل مبدل حرارتی ، ایمپلر و غیر .... فعالیت دارد. دارای رزومه معتبر از شرکت های نفت و گاز ، پتروشیمی ، سیمان و فولاد و همین طور متخصص در امر طراحی و ساخت ابزارالات و قطعات...

پخش عمده ابزارالات مکانیکی و تعمیرگاهی

۰۵اردیبهشت

   

پخش عمده ابزارالات مکانیکی و تعمیرگاهی

پخش عمده ابزارالات مکانیکی و تعمیرگاهی با بهترین قیمت و کیفیت عالی نماینده جک سوسماری جک ایران سپهر خرک اطلس پارس جنیوس هنس تاپتول تیتان ایران پتک